تفاهم نامه ارائه خدمات به نمایندگان

  • خدمات الکترونیکی: منظور مجموع خدمات و سرویس هایی است که به صورت الکترونیکی از طریق آیسان در اختیار توزیع کننده قرار داده می شود که کاربر نهایی آنها مشتریان توزیع کننده می باشند. این خدمات عبارت و نه محدود هستند به فروش شارژ تلفن همراه اپراتورها، بسته های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه، پرداخت قبوض خدماتی.
  • شارژ مستقیم: منظور نوعی از شارژ الکترونیکی تلفن همراه می باشد که برای شارژ سیم کارت تنها نیاز به ورود شماره تلفن همراه می باشد.
  • قبض خدماتی: قبوضی که به توسط شرکت های خدماتی مانند آب، گاز، برق، تلفن، تلفن همراه و غیره در ازای خدمات خود به شهروندان ارائه می دهند و براساس فرآیند بخصوصی پرداخت می شود.
  • کارمزد: درصدی از مبلغ فروش و یا عدد ثابت به ازای هر تراکنش توسط آیسان در اختیار توزیع کننده قرار می گیرد.
  • کسورات دولتی: مجموعه مالیات ارزش افزوده، بیمه و یا مبالغی به صورت خاص برای یک فعالیت توسط دولت تعیین می شود که بایستی در بازه های زمانی مختلف پرداخت شود.
  • قوانین و مقررات: این قرارداد از هر جهت (اجراء و تفسیر) تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. همچنین قوانین و مقرارتی که توسط سازمان تنظیم مقررات، اپراتورهای تلفن همراه و شرکت های خدماتی به صورت خاص ابلاغ می شود.

این تفاهم نامه بین شرکت خدمات همراه آیسان لوتوس که از این پس در این تفاهم نامه به  اختصار ” آیسان” نامیده می شود از یک طرف و متقاضی نمایندگی  که از این پس در این تفاهم نامه به اختصار ” نماینده ” نامیده می شود، از طرف دیگر منعقد می گردد.

موضوع تفاهم نامه عبارت است از واگذاری مجوز فروش “شارژ مستقیم” و “بسته های اینترنت اپراتورهای تلفن همراه” و استعلام و پرداخت قبوض خدماتی آب ، برق ، گاز ، تلفن ثابت و تلفن همراه ” توسط آیسان به نماینده 

مدت این تفاهم نامه یکسال شمسی از تاریخ تایید درخواست نمایندگی توسط آیسان می باشد. در صورت تمایل و توافق طرفین، مدت قرارداد به صورت سالانه قابلیت تمدید دارد.

  • محاسبه تخفیف فروش شارژ اپراتورها، طبق جدول زیر محاسبه و پرداخت می گردد.

عنوان خدمت

کارمزد فروش شارژ و بسته اینترنت ( درصد)

 رایتل

ایرانسل

 همراه اول

شارژ مستقیم

۳

۲.۲

۲.۲

بسته اینترنت

۳

۲.۲

۲.۲

  •   تخفیف های فروش شارژ مستقیم و بسته اینترنت با فرض تخفیف های فعلی دریافتی از اپراتور های تلفن همراه لحاظ شده و در صورت اعمال تغییر در تخفیف های اعطایی به شرکت آیسان از سوی اپراتورهای تلفن همراه، جدول تخفیف های فوق الذکر متناسب با تغییرات، توسط آیسان بروز رسانی می گردد.
  •  نماینده ، به میزان مورد نیاز خود می تواند اکانت خود را به صورت آنلاین از طریق پنل نمایندگی فروش که توسط آیسان در اختیار نماینده قرار می گیرد ، شارژ نماید .
  • مبنای محاسبات تعداد تراکنش ها ی شارژ و بسته اینترنت انجام شده ، سامانه های آیسان خواهد بود.
  • آیسان پنل تحت وب برای مدیریت امور نمایندگی در اختیار نماینده قرار می دهد.
  •  نماینده در صورت کاهش اعتبار دریافتی می تواند نسبت به ثبت شارژ مجدد اعتبار خود از طریق پنل تحت وب اقدام نماید.
  • آیسان در انتهای هر ماه به ازاء حجم فروش “شارژ مستقیم و بسته اینترنت” توسط نماینده، مطابق با جدول توافق شده در این تفاهم نامه نسبت به صدور صورتحساب نماینده اقدام می نماید.
  • نماینده می تواند از طریق پنل تحت وب نسبت به ثبت درخواست برداشت تخفیف فروش شارژ و بسته اینترنت اقدام نماید .آیسان پس از بررسی و تایید درخواست های برداشت وجه، تخفیف تعلق گرفته به نماینده را به شماره حساب معرفی شده توسط نماینده واریز می نماید .  
  • آیسان متعهد می گردد که خطاهای احتمالی در خدمات موضوع قرارداد را حداکثر ظرف سه روز کاری پس از اعلام نماینده ، مرتفع نماید.
  • آیسان متعهد می گردد، خدمات پشتیبانی مرتبط با موضوع قرارداد را در ساعات اداری به نماینده ارائه نماید.
  • نماینده می پذیرد که مسئولیت تمامی خدمات و کالاهای دیگر به غیر از شارژ و بسته اینترنت را برعهده گرفته و آیسان در خصوص آنها هیچ مسئولیتی ندارد. هر نوع سرویس و خدمات غیر از سرویس فروش شارژ و بسته اینترنت که توسط نماینده ارائه می گردد و یا در آینده ارائه خواهد شد، مشمول این بند می باشد.
  • مسئولیت پاسخگویی به شکایات مشتریان در خصوص نحوه فروش و مشکلات مربوط به خدمات موضوع قرارداد بر عهده نماینده بوده و در این زمینه هیچ گونه مسئولیتی متوجه آیسان نیست. 
  • در صورت بروز هرگونه سوءاستفاده، تقلب، یا کلاه برداری در نحوه واگذاری مجوز فروش مستقیم شارژ موضوع قرارداد به مشتریان که منجر به بروز مشکل و خسارتی برای مشتریان گردد، در صورتی که مشخص شود از سمت نماینده می باشد، تمامی مسئولیت به عهده نماینده  بوده و آیسان هیچگونه تعهدی در این خصوص ندارد.
  • نماینده متعهد می گردد اجرای موضوع این قرارداد بر عهده شخص او بوده و وی به هیچ وجه و با هیچ شرایطی اعم از مستقیم یا غیر مستقیم، جزئی و یا کلی، نمی تواند تحت هیچ عنوان، اجرای وظایف و تکالیف آن را به اشخاص ثالث واگذار نماید مگر آن که قبلاً به صورت کتبی مجوز این کار را از آیسان دریافت نموده باشد.
  • طرفین متعهد می گردند که تمامی اطلاعات مربوط به موضوعات مطرح شده در این قرارداد یا ناشی از آن، علی الخصوص اطلاعات مربوط به کسب و کار های طرفین را به صورت محرمانه حفظ نمایند.
  • نماینده متعهد می گردد، از دانش و اطلاعات بدست آمده از موضوع تفاهم نامه در رقابت با آیسان بهره نجوید.
  • مسئولیت افشای اطلاعات از سوی کارکنان هر یک از طرفین(افشای اطلاعات تراکنش های کاربران، اطلاعات درگاه های بانکی، اطلاعات حجم و تعداد تراکنش های سامانه، ….، برعهده طرفین تفاهم نامه می باشد.
  • در صورت افشا یا نقض مندرج در قرارداد عدم افشای اطلاعات مندرج در این تفاهم نامه فی مابین و یا مقررات این بند توسط طرفین، طرف مقابل اجازه دارد جهت دریافت خسارت وارده به مراجع ذیصلاح شکایت نماید.

در مواقعی نظیر وقوع زلزله، سیل، آتش سوزی، جنگ و غیره که انجام تعهدات طرفین به جهت عوامل خارج از اراده هر یک از طرفین، غیر قابل پیش بینی و غیر قابل پیش گیری، غیر ممکن می گردد (مدت زمان قوه قهریه)، اجرای قرارداد تا رفع وضعیت حادث متوقف شده و چنانچه وضعیت موصوف پس از مدت سه ماه کماکان ادامه یابد، طرفین در خصوص خاتمه قرارداد یا ادامه روابط فی مابین توافق خواهند نمود. در فرض رفع وضعیت یاد شده و ادامه قرارداد به شرح یاد شده، مدت زمان قوه قهریه متناسباً به مدت قرارداد اضافه خواهد شد. در هر صورت آن بخش از قرارداد و حقوق و تعهدات قراردادی طرفین که تحت تاثیر قوه قهریه قرار نگرفته عندالاقتضا لازم الاجرا می باشد.

چنانچه هر یک از طرفین خواستار  فسخ و یا خاتمه تفاهم نامه باشند، در صورت توافق طرفین در این خصوص، تفاهم نامه فسخ یا خاتمه خواهد یافت و تسویه حساب نهایی با نماینده پس از بررسی تمامی جوانب و توافق نهایی، طی مدت ۱۵ روز انجام خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه اختلاف بدواً موضوع به کمیسیونی که متشکل از نمایندگان طرف­های تفاهم نامه می‌باشد ارجاع خواهد شد چنانچه ظرف مدت یک ماه حل اختلاف از طریق مسالمت ‌آمیز ممکن نگردد از طریق ارجاع به داور مرضی الطرفین اقدام خواهد شد.

عنوان کامل شرکت / سازمان را وارد نمائید. افراد حقیقی می توانند نام و نام خانوادگی خود را وارد کنند.
جهت تسهیل در برقراری ارتباط لطفا شماره همراه خود را ثبت کنید.
شناسه ملی شرکت ها و سازمان ها ( افراد حقیقی کد ملی خود را وارد کنند)
برای دریافت نمایندگی فروش شارژ و بسته اینترنت اشخاص (حقیقی یا حقوقی) می بایست در سایت سازمان امور مالیاتی کشور ثبت نام کنند و شناسه یکتای مالیاتی دریافت را ارائه نمایند.
در این بخش شماره ثبت شرکت/ موسسه را ثبت نمایید.
کد اقتصادی شرکت یا موسسه
آدرس وب سایت رسمی شرکت یا موسسه
ایمیل رسمی یا سازمانی
سرویس فروش شارژ و بسته اینترنت را از چه طریقی به مشتریان خود عرضه خواهید کرد؟
شما می توانید از خدمات نمایندگی فروش شارژ و بسته اینترنت در قالب وب سرویس ، لینک فروش و یا پنل فروش استفاده نمایید.
استان ، شهر محل اقامت خود را مشخص نمایید.
مختصری در خصوص نوع کسب و کار ، تعداد مشتریان و سرویس ها ی مورد درخواست توضیح دهید .
درخواست نمایندگی فروش شارژ
به اشتراک بگذارید: